27 septiembre 2006

Sabeu quins són els objectes guia?

Bé aquí us deixo amb 2 captures de la Mercé, on les grans masses de gent necessiten punts d'ubicació. Com veieu n'hi ha d'originals i de més quotidians.




El Primer títol d'aquest post era: CAMP DE BEEEEEEESSS !!!!!
Sota aquest títol recurrent però no original ni meu us he de comentar alguna cosa. Es refereix a escridassades que fan alguns hippies i/o punkys que van pel metro i que en baixar una gran massa de gnet pel metro i dirigir-se amuntegats cap a les escales mecàniques criden amb afany de fer-nos sentir ramats, ridiculs. I jo em pregunto, com es sentirien ells si cridessim això en les seves manifestacions i no son ells/es uns més dels ramats quan van amb metro i pujen les escales mecàniques?
Ho sento, necessitava treure-ho. És el segon cop que ho sento i tot just l'altre dia una de les meves amigues em va comentar que això ho va sentir en el metro.I EM FA MOLTA RABIA. Perquè no es que siguem ramats o si; però això és el que té viure en societat, ser tanta població i ells/es també en formen part. Així que es riguin dels demés però abans que analitzin que també s'estan rient d'ells/es mateix@s i si es així, felicitats per les ironies de la vida.

S'APRECIA EL SEGON OBJECTE QUE FA DE GUIA?

2 Comentarios:

Anonymous Anónimo dijo...

Hola després de llegir els comentaris de les masses i el ramat de corders m'ha fet pensar que tots lluitem per ser diferents i en el fons no ens diferenciem tant.Crec que en aquesta societat falta respecte cap als altres perque quan lluiten per ser diferent no ho conseguim.Si ets diferent ja ho ets per naturalesa.La lluita per ser un punt fosforescent entre la oscuritat és un error i ajudem a que siguem una mentida.Memfira

29/9/06 10:15  
Blogger proyectocaptura dijo...

Diferents ho som tots, però alhora som iguals. Suposo que és el preu de ser humans.

El més fotut és que quan ets diferent no t'aceptin tal com ets, et questionin i llavors deixis de ser tal com ets.....

gracies per participar

29/9/06 14:52  

Publicar un comentario

<< Home